Bestuurlijke en ambtelijke vertegenwoordiging en rolverdeling

Bestuurlijke en ambtelijke vertegenwoordiging

  1. Het bestuur van de stichting bestaat uit ten minste drie (3) en maximaal vijf (5) leden. Het aantal leden wordt - met inachtneming van het in de vorige zin bepaalde - door het bestuur met algemene stemmen vastgesteld.
  2. De Gemeente Nijmegen en de Radboud Universiteit Nijmegen benoemen ieder een bestuurder. De overige bestuurders worden benoemd door het bestuur zelf, op niet bindende voordracht van de vergadering van deelnemers. In ontstane vacatures wordt zo spoedig mogelijk voorzien, doch in ieder geval binnen drie maanden.

Het dagelijks bestuur wordt op dit moment gevormd door de volgende leden:

Henk de Groot, voorzitter, ICT Rijk van Nijmegen
Iwan Holleman, bestuurslid, penningmeester, Radboud Universiteit
Colette Melchers, bestuurslid, secretaris, Gemeente Heumen

Bureau TeleMANN
De uitvoerende tak van de stichting bestaat uit 4 personen:

Directeur
Manager operations
Twee personen die ondersteunen op administratief, secretarieel en technisch vlak.

De manager operations is de spil in de dagelijkse gang van zaken van de stichting en werkt vier dagen voor de stichting. De directeur is verantwoordelijk voor strategische zaken en werkt één dag per week voor de stichting. De administratieve, secretariële en technische ondersteuning is voor enkele uren per week.  Alle personen die werkzaam voor de stichting zijn gedetacheerd vanuit stakeholders van de stichting (gemeente Nijmegen, iRvN, RU).

Deze pagina is gebouwd op 10/21/2024 12:06:17 met de export van 10/21/2024 11:41:12